קוראים

יום חמישי, 8 בדצמבר 2016

21 / בן מזריץ'

Image result for ‫איך לנצח את הקזינו‬‎
לאחרונה גיליתי את הקומה השלישית, העיונית , של הספרייה באשקלון...
מושך אותי לקרוא על נושאים המבוססים על מקרים אמיתיים או להכנס לראש של מומחים
לדברים מסויימים...
העניין שלי בקזינו ובהימורים הוא טבעי והוא המשכה של האהבה הגדולה שלי למשחקים בכלל
(מתי לעזאזל כבר אמצא חבורה של שחקני רמי הורדות ואמשיך את המסורת המענגת שנקטעה עם השחרור מהמילואים...)
בכל פעם שאני נופל על סרט שקשור לנושא אני מיידית מרותק אליו ובפרט משחקי הפוקר שבערוץ ONE
אז ברור שמייד הספר הזה משך את עיני וגולל עלילה מדהימה שמתארת כיצד באמצעות
כישורי ספירה מיוחדים שתלמידי מתמטיקה מצטיינים ניחנים בהם כנראה ובאמצעות
תכנון קפדני והכרת ה"יריב" (בתי הקזינו) מצליחים חבורות שונו להרוויח מיליונים
במשחק הבלאק ג'אק. הסיפור מעניין מאוד אם כי הכתיבה דיי עצית ...
היה מאוד מעניין אם הבסיס של הספר היה משמש בידי סופר מוכשר לספר את הסיפור בצורה של רומן...
חסרה לי קצת הפסיכולוגיה של הדמויות המרכזיות בסיפור אם כי הספר נקרא במהירות, נחמד
Image result for Ben Mezrich

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה