קוראים

יום שלישי, 11 באוקטובר 2016

שיבומי/ טראווניאן




קבלתי המלצה חמה על הספר הזה מאת איה דודאי שאני מאוד מעריך
את דעותיה בכלל ובפרט בנושא ספרים בגלל שהיא תולעת ספרים
זריזה ושקדנית...אז נגשתי אליו בשמחה ומתוך בטחון שאני עומד
להתוודע לספר כביר...
ואז לאכזבתי גיליתי ספר מהז'אנר של הגיבור המושלם שעושה הכל
בלי מאמץ ...בכל מקום יש לו איזה ידיד מוכשר שסוגר לו את הפינות המסובכות (כמה נח),
בתוך כמה שעות הוא מקמבן את כל הדרוש לו למבצעים מסובכים כמו מק'גיוור,
הוא יודע הכל על הכל וכמובן שמבין במהירות את כל התמונה..
בקיצור מין גיבור בלתי אפשרי מתוך הפנטזיות של הסופר
Image result for rodney william whitaker photos
מה שהכי מעצבן זה שאפילו אני תוך כדי קריאה עליתי על שגיאה כל כך לא אופיינית של
הגבור (שמטרתה כמובן לקדם את העלילה)  שהסופר בטפשותו (?) הציב אותו - איך השארת את
הבחורה הישראלית לבד בבית מבודד ....כל כך צפוי שיבואו להורגה שם...
במהלך הסצינה הזו גם נזכרתי שזה ספר שכבר קראתי בעבר בגיל צעיר וכנראה נהנתי ממנו
הרבה יותר....זה מה שנדמה לי קרה, איה המליצה עליו כי הוא מתאים לקריאה
בגיל צעיר כשפרטים כמו אמת ודיוק אולי פחות חשובים לקורא הדקדקן...
אני ממרום גילי לא מוצא בו שום דבר מיוחד

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה