קוראים

יום שלישי, 14 בנובמבר 2017

אני מוסטפא רבינוביץ/ אשר קרביץ

Image result for ‫אני מוסטפא רבינוביץ‬‎
אשר קרביץ יודע לתת לספרים שלו שמות מושכים במיוחד...
זכור לי לטובה "הכלב היהודי" שכתבתי עליו לפני כמה שנים (או שזה היה טרום הבלוג...?)
והיה מעניין ומבדר בו זמנית, כך גם הספר הזה שמזכיר קצת בסגנונו את נבו אשכול ואסף גברון עם תמהיל
של אתגר קרת , אבל בצורה מקורית ולא כחיקוי או העתק דהוי, יש בו משהו מיוחד בסופר הזה
ובהחלט שווה לקרוא את כל גוף עבודותיו הדי נכבד (מעל עשרה ספרים עד כה) .
Image result for ‫מסתערבים‬‎
העלילה מתמקדת בחייל שמשרת כמסתערב אולם נפשו חצויה...למרות שהוא מתפקד לעילא כלוחם
מטרידים אותו סוגיות שונות שנוגעות לצדקת מעשיו, בשלב מסויים הוא מחליט להסתערב כליל וחודר לשטחים
ללא אישור או גיבוי כדי לחוות את חיי הפלשתינאים באופן בלתי אמצעי...במקביל מתואר הרומן החינני
שהוא מפתח עם חיילת נחמדה שעימה נפגש באוטובוס .

Image result for ‫פאודה‬‎
קראתי שהיה איזה עניין עם הסדרה "פאודה" שעשתה גלים לפני כשנתיים ואולי סחבה כמה קוי עלילה מהספר...לצערי טרם ראיתיה כך שאני לא יכול לחוות דיעה על כך, אך בכל מקרה תגובתו של אשר היתה  קולית להפליא לאפשרות הזו (מוותר לחלוטין 
ואדיש לגמרי לאפשרויות החומריות או לכבוד שיבוא עם הכרה כזו) . 

Image result for ‫אשר קרביץ‬‎
הוא בהחלט מוצא חן בעיני הבחור הזה...
ובמיוחד בתמונה הזו שבה הוא לצד שני דברים שאהובים עלי מאוד באופן אישי -
פינג פונג (אני וגור הגענו לשלבי ההכרעה בהתערבות 1000 השקלים...) וכלבים...
לא הרבה פעמים אני טורח לקרוא על הסופר שקראתי מספריו אבל במקרה הזה בהחלט התעניינתי...
גיליתי , לפחות כלפי חוץ, בחור שכמו כתיבתו עושה רושם
של איש מעשה + תלמיד חכם+ מוסר גבוה+ ואהבת בעלי חיים...
אחד כזה שאתה מאחל שיהיה חבר שלך וחלק מחייך...לפחות בספרים לבטח יהיה.
מומלץ ביותר

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה